Lista przedmiotów z materiałami udostępnionymi dla studentów

Dla_studentów
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Opinie słuchaczy


Wiedzę nabytą podczas w/w studiów wykorzystuję podczas szkoleń załogi w zakresie obsługi kamer termowizyjnych, które zostały zakupione w celu wykorzystania w Państwowej Straży Pożarnej. Podsumowując, jestem bardzo zadowolony z faktu , iż ukończyłem właśnie ten wydział.Trzymajcie tak dalej !!!.
Słuchacz I edycji.


Studia okazały się bardzo ciekawe i spełniły moje oczekiwania. Prowadzone były w formie warsztatów i ćwiczeń, co pozwoliło mi na lepsze zrozumienie zagadnienia. Każdy miał okazję poznać, jak działa sprzęt na miarę XXI wieku. Wiedza praktyczna była poprzedzona serią wykładów teoretycznych, które również prowadzone były w sposób zwięzły i rzeczowy. Chciałabym, żeby w przyszłości było organizowanych więcej tego typu projektów, bo naprawdę warto wziąć w nich udział. Polecam każdemu, kto jeszcze nie brał udziału w tego typu projekcie.
Słuchacz I edycji


Bardzo dobrze przygotowane i przemyślane studia.
Wykłady na poziomie.
Zajęcia tak bardzo sobie ceniłem, że dotarłem do Łodzi nawet w dniach zapaści śniegowej-lodowej (...)!

Słuchacz I edycji


Wykłady teoretyczne dotyczące podstaw termografii w podczerwieni - ocena celująca. Zajęcia praktyczne w laboratorium termowizji Wydziału Elektroniki Politechniki Łódzkiej - ocena bardzo dobra. Bardzo wysoki poziom merytoryczny. Organizacja studiów - ocena bardzo dobra. Atmosfera miła i sympatyczna :)))). (...)
Słuchacz I edycji


Na wstępie wielkie podziękowania za pomysł zorganizowania tego rodzaju studiów. Były one unikatem na skalę krajową.
Student III edycji


Co dla mnie było najważniejsze:

  • „nieukrywana” wiedza wykładowców, którą chcieli i dzieli się ze słuchaczami,
  • możliwość praktycznej obsługi sprzętu, zarówno tego do badań naukowych
    jak i wykorzystywanego do badań polowych,
  • dobór ćwiczeń, których wykonanie prowadziło do wniosków – prawd, stanowiących elementarz termografii i pozwalających podejmować świadome próby praktycznego wykorzystania ich w przyszłej pracy „termografa”.

Słuchacz II edycji

wstecz